Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Δεν πιστεύω στα αντικείμενα.(?)

Η σχέση που έχω με τα πράγματα είναι πολύ αντιφατική.


Έχω μια μανιώδη συνήθεια να μην πετάω τίποτα, εκτός από ορισμένες μέρες στις οποίες αποφασίζω να αδειάσω όλο μου το σπίτι.

Όταν αποφασίζω να πετάξω,
σημαίνει ότι έχουν συμβεί κοσμοιστορικές αλλαγές στη ζωή μου
και αισθάνομαι ότι δεν χρειάζομαι κανένα από τα πράγματα μικρά ή μεγάλα που με περιβάλλουν στο κουβούκλιό μου.

Αλλιώς έχω κουτιά και ντουλάπες γεμάτα ιστορίες,μυρωδιές και ανθρώπους που δεν θα πετάξω ποτέ.

Τα κουτιά μου, έχουν γεμίσει με παλιές φιλίες και παιδικούς έρωτες που κρατούν ζωντανό ό,τι έχω ζήσει.

Φάκελοι, αρωματισμένοι ή μη,
φωτογραφίες (πόσες φωτογραφίες...)
από εμένα κι από εσένα, απ την αστυπάλαια,
απ την ελαφόνησο,
από εμένα την ίδια έτσι ή αλλιώς.
τραπουλόχαρτα, αποχαιρετηστήριες κάρτες καρτ ποστάλ,
από παιχνίδι θησαυρού στο μαρούσι,
συσκευασίες χαρτιά περιτυλίγματος,ενθαρρυντικά ποστ ιτ,
ζωγραφισμένες χαρτοπετσέτες εισητήρια από συναυλίες θέατρα και σινεμά, ένα καλαμάκι, ένα ποτήρι που έπινες πορτοκαλάδα μου το έδωσες και ξέχασα να το πετάξω.

το χαρτί με εκείνο το ερωτηματικό, το ηλιοβασίλεμα στην αστυπάλαια,
τα χαρτάκια που μου έγραφε η sorrow, με τα ιδρωμένα της χέρια,
"πρέπει να περάσεις αθήνα" "να διαβαζεις συγκεντρωμενα ηλέκτρα"
"και να κάνεις επαναλήψεις"

τα ten to go του κωστα που μου τα εδινε ολα

τα αστεια του παναγιωτη, τη φωτογραφια απο την ηλιθια μαιμου και κατι γαλοπουλες...

Και απ την αλλη,
είναι όλα αυτά τα πράγματα τα οποία δεν ξέρω τι θέλω να τα κάνω.
Ο καθρεύτης μου τα ρούχα μου τα απορρυπαντικά στο σπίτι,
τα το λαπτοπ,
τα ηχεία, το κραγιόν μου.
Ώρες ώρες θέλω να τα ξεφορτωθώ όλα αυτά,
και να μείνω με τα κουτιά μου.
Δε θέλω ούτε μπλούζες ούτε λαπτοπ ούτε κραγιόν να μου ανεβάζει την αυτοπεποίθηση.
Νιώθω τόσο εξαρτημένη από τέτοια αντικείμενα,
που κάποιες φορές πιστεύω ότι είμαι άλλος άνθρωπος χωρίς αυτά.

Δεν καταλήγω κάπου.
Απλά,
νιώθω απελπιστικά αδύναμη
να αποχωριστώ οποιαδήποτε απ τις 2 κατηγορίες αντικειμένων που περιτριγυρίζουν τη ζωή μου.
Τα κουτιά μου γιατί είμαι εγώ και τα άχρηστα αντικείμενα
γιατί μου ενδυναμώνουν το εγώ.

άρα δεν ξέρω,πιστεύω ή δεν πιστεύω στα αντικείμενα.
δεν ξέρω.
καλησπέρα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου