Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

ιράσιοναλ.

[απο το lerapidograph.com /το μπλογκ του hector]


{λένε πως κάθετι αρνητικό συμβαίνει στη ζωή μας,
υπάρχει και συμβαίνει για κάποιο λόγο.
έχω βαρεθεί να ακούω ότι "τα πάντα γίνονται για κάποιο λόγο"}



τι εκανα τελικα, μια τρυπα στο νερο καναμε μαζι,.ζαλιζομαι πολυ τωρα
νομιζω εχω πολυ πονοκεφαλο και ειμαι πολυ κουρασμενη αλλα δεν ηθελα να κοιμηθω πιο πολυ σημερα.



το μονο που θελα να φευγαμε μαζι


                 πιστευα παντα οτι αυτα που φτιαχνεις θα μπορουσαν να μου θυμιζουν κατι τετοιο
                                               σαν μηχανες και σαν ζωα παραλληλα
                                               σαν τον ιπποποταμο του τιγκελυ.
                                             δεν εχω δει ποτε κατι που φτιαχνεις
                                                  θα ηθελα πολυ να δω κατι.και να με διαψευσεις
                                           και να μου αρεσεις περισσοτερο απο τιγκελυ,



αλλα μαλλον δεν θα γινει ποτε.


 τι ωραια που ειναι η αντιθεση και η ετεροτητα.
αν το σκεφτεις
οι καλυτεροι συνδυασμοι ειναι παντα σαν τα εργα της ντε ζαν φαλ διπλα διπλα με του τιγκελυ.
ζουμπουρλα πολυχρωμα χαρουμενα ανθρωπακια τεραστιων διαστασεων και μιαρες σιδεριες
και γραναζια απο λαμαρινα.
η αντιθεση ειναι τοσο σαγηνευτικη.ο συνδυασμος των διαφορετικων/ των διαμετρικα αντιθετων
δημιουργει ενα υπεροχο νεο ειδος ομορφιας.

και οχι τωρα μονο για την ντε ζαν φαλ και τον τιγκελυ.γενικα.


ο υπνος της λογικης λεει δημιουργει τερατα
[εγω αυτο δε το θεωρω απαραιτητα αρνητικο]

καλο απογευμα.ελπιζω να νυσταζετε λιγοτερο απο εμενα.
συνειρμικα μιλω και αποχαιρετω








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου