Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

μπλε καφε (να διαβαστει με κ.βητα -μπλε καφε)

Τι να γινεται? Τι γινεται?
Αφου το ξερεις και το ξερω πως μονο μεταξυ μας καταλαβαινομαστε.

Σ αυτο το στενο μπαλκονι κατω απο την Ακροπολη,
που δεν χωρα ουτε ακροβατης χωρις να χανει την ισορροπια του,
να πινουμε κοκα κολα και να μιλαμε διχως ο χωροχρονος να εχει καποια αξιοσημειωτη βαρυτητα.
σ αυτο το αστικο τοπιο που αποπνεει μια 70s αιγλη εγω κι εσυ ειμαστε χαομενοι ο καθενας στον κοσμο του και στους χρονους του και παρ' ολα αυτα τη νυχτα που δεν θα κοιμασαι θα περπαταω τυχαια σ ενα δρομο πολυ σκοτεινο και πολυ αδειο, και θα εισαι η μονη μου σωτηρια απο την απολυτη μοναξια και το φοβο του σκοταδιου.
Σε ποιον και πως να εξηγησεις αυτο το αυθορμητο κατι που υπαρχει και εχει μια συνεπεια τοσων ετων απο την πρωτη στιγμη που ειδωθηκαμε και ημουν τοσο πολυ μικροτερη και στην κοσμαρα μου κι εσυ φορουσες αυτη τη μπλουζα με τον Ρομπερτ ντε Νιρο στο Ταξι Ντραιβερ.Κι εγω φορουσα μια μπλουζα misfits και ειχα μπλε μαλλια και δεν ειχα βρει το στυλ μου ακομη και φορουσα ολο αηδιες.
και ημουν το πιο ανασφαλες πλασμα στο συμπαν κι εσυ επισης αλλα απεπνεες μια αυτοπεποιθηση πηγαια και μοναδικη που ειχε να κανει με το γνωθει σαυτον που σε διαπνει, κατι που μου λειπει ακομη και το πιο σημαντικο στοιχειο της κολλας αυτης ειναι οτι ειμαστε ο ενας το διαλειμμα του αλλου, c'est le moment magique , οταν απλα all the muscles of your body and your brain are turning into soft sand and the air just takes them away from you. Your body feels so soft and light, it has no texture smell or anything and you feel like you're just in the right place. As if as you just had an orgasm and all the mollecules of your body start to rejuvenate slowly and a tingling sensation is all over you.
Ετσι καπως νιωθει το μυαλο και το σωμα μου whenwe'retogether.
μια αιωνια αισθηση απολυτης χαλαρωσης και ηρεμιας, κατα την οποια επεξεργαζομαι με μεγαλυτερη καθαροτητα αυτα που μου συμβαινουν και μπορω να βρω κατι να πω πανω σε ολα. δεν υπαρχει κατι που δεν ξερω οταν ειμαστε μαζι. ουτε κατι που να μου ριχνει την ψυχολογια υπαρχει, γιατι εκεινη τη στιγμη η μονη γνωμη που με νοιαζει ειναι η δικη σου και ολες τις γνωμες των υπολοιπων που τοσο με βασανιζουν τις γραφω τοσο στ αρχιδια μου γιατι αντιλαμβανομαι ξαφνικα οτι ειναι το μονο πραγμα που ειναι τοσο βουτηγμενο στην ασημαντοτητα, my empire of dirt. i really really have to let go of some things, and it's crucial, because i fear that i may be a crazy person.  i have to let go, i have to at least try to live a relaxed life at some point. My heart always beats so much faster than everyone else's. That's why i have a more red face, and I am more warm than other people. I feel everything at an etravaggant point.
I'm utterly obsessed or uninterested. I love or I hate you. I love life, I hate life.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου