Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Brain Fever spots/ ανανεωμένα.

Τα μικρά branfever είναι τελικά σε περισσότερα μέρη απ αυτά
που περίμενα!
ελπίζω και σε περσσότερες καρδιές.

Βόλος:
-Ποδηλάτισσα
-Ελέφαντας [όλα στην οδό Τάκη Οικονομάκη]

-και στο Poco Pico [που τόσο ωραία χωράνε εκεί παρεπιπτόντως]
στον πάγκο του έτσι αραχτά
και πολύ χαίρομαι που ένας μυστήριος άνθρωπος ζωγράφισε το ένα
γιατί το εξώφυλλο είναι πολύ άδειο ούτως ή άλλως/

-βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου [Κουμουνδούρου με Δημητριάδος]






 Λάρισα:
-Kaveh Kanes {Ασκληπιού 38]





Αθήνα:
 
είπαμε
-Cusco Μεσολογγίου με Κωλέττη στα Εξάρχεια
μάλλον στον πάγκο του.Κανείς δεν ξέρει.
-Pure Bliss στην οδό Ρόμβης.


Θα τα ήθελα πολύ σε διάφορες πόλεις αλλά απ ότι φαίνεται
υπάρχει τα brainfever μένουν στάσιμα σε ορισμένα σημεία,
πράγμα που δεν περίμενα
και θα μου άρεσε να υπήρχε μία κάποια κινητικότητα ας πούμε
αλλά μάλλον
ακολουθούν το δικό μου στάσιμο στυλ 
που είναι το attitude που έχω υιοθετήσει αρκετό καιρό τώρα.
Παιδιά μου είναι θα μου μοιάσουν.
Θα με συγχωρέσετε,για την πολυλογία.
έχετε γειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου